• Meer dan 1.000 artikelen op voorraad
  • Binnen 2 werkdagen geleverd
  • Gratis thuisbezorgd vanaf € 50,-
    Let op: er zijn uitzonderingen
  • Advies van de specialist
  • Klanten geven ons een 9,5
Klantenservice
Advies nodig?

Onze specialisten hebben al velen jaren ervaring met aanhangwagens en aanhangwagenonderhoud, zij geven u het beste advies over de juiste onderdelen. Je kan onze specialist benaderen via onze contactpagina.

Veel gestelde vragen

Onderstaand vindt u de antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.


Wat zijn de openingstijden van Pak Onderdelen?

U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week een bestelling plaatsen in onze webshop. Onze medewerkers zijn van maandag t/m zaterdag aanwezig om uw vragen te beantwoorden en uw bestelling te verzenden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling af te halen in ons magazijn. Voor aangepaste leverdagen kunt u contact met ons op nemen via het contactformulier.

Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?

Dit is mogelijk, in België en andere Europese landen hanteren wij een hoger tarief verzendkosten. Let op: dit tarief kan afhankelijk zijn van het gewicht en formaat van de bestelde onderdelen.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

De pakketten die rechtstreeks vanuit ons magazijn worden verzonden, worden verwerkt door General Logistics Systems B.V. (GLS). De pakketten die rechtstreeks vanaf onze leveranciers worden verzonden, worden verwerkt door diverse andere partijen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor bestellingen onder de € 50.- excl. BTW wordt € 6,20 aan bezorgkosten gerekend, boven de € 50.- excl. BTW wordt de bestelling gratis thuisbezorgd.

Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

Hier de betaalmogelijkheden beschrijven

Ontvang ik een orderbevestiging?

Jazeker! Na uw bestelling ontvangt u als het goed is direct een e-mail met de orderbevestiging en de factuur. Ziet u de mail niet? Controleer dan eerst uw spambox. Staat de bevestiging ook niet in deze map, neem dan even contact met ons op en dan kijken we dit voor u na. U kunt ons contacteren via het contactformulier.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze medewerkers proberen altijd uw pakketje dezelfde dag nog aan de bezorgdienst mee te geven. We streven er dus naar om het pakketje de volgende dag al bij u te hebben. Besteld u op zaterdag of zondag? Dan is het pakketje op zijn vroegst dinsdag binnen.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wij doen elke dag ons best om de beste service te bieden, maar ook wij werken met mensen en dan kan er wel eens wat mis gaan. Heeft u een klacht? Via het contactformulier kan u ons contacteren en doen wij er alles aan om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.


© copyright Pak Onderdelen | privacy policy | cookiebeleid | sitemap | algemene voorwaarden | website door: DORST communicatie